Dauguma iš mūsų yra bent vieną kartą pasinaudoję nemokamų skelbimų teikiama paslauga. Prireikus naujo daikto ar tam tikros paslaugos į pagalbą pasitelkiamas internetas, kurio dėka paieška mums pateikia daugiau nei keletą dešimčių variantų, todėl ieškovai turi galimybę priimti jiems tinkamiausią sprendimą pagal tam tikrus prioritetus. Tačiau, kad tai padarytų, jie turi akivaizdžiai matyti siūlomos prekės privalumus, pagrindinę informaciją ir kitus rūpimus klausimus. Kaip skelbimai turi būti pateikiami, kad vartotojas pasirinktų vieno iš jų teikiamą paslaugą / siūlomą produktą?
Tikslus pavadinimas
Pirmiausia skelbimai patraukia vartotojų dėmesį savo pavadinimu, kuris turėtų tiksliai nusakyti savo turinio pagrindinę mintį. „Per aplinkui“ rašomas pavadinimas vartotojui ne tik nesuteiks jokios naudingos informacijos, tačiau ir nesulauks didelio susidomėjimo pačiu skelbimu. Nemokami skelbimai pasižymi ypatingai dideliu srautų skelbimų, įkeliamų kiekvieną dieną, todėl jų „filtravimas“ pirmiausiai vyksta peržvelgiant pavadinimus, kurie turėtų būti trumpi ir aiškūs.