Dešimtukus sudarinėti dabar gali bet kas, tačiau tam reikia šiokių tokių duomenų, stebėjimo ir analizės. DienosAkcijos.lt yra įvairių grupinių nuolaidų agregatorius, vienoje vietoje surenkantis daugybę grupinių nuolaidų pasiūlymų ir juos aiškiai sugrupuojantis pagal keletą kriterijų – miestą ir kategoriją. Galime pateikti savo įžvalgas, kas populiariausia prieš meilės šventę.
-
Viešbučių pasiūlymai. „Romantiškas poilsis dviem 4* viešbutyje Palangoje…“ – jau tapo įprasta matyti tokius pasiūlymus. Nieko neįprasto čia nėra, ypač Lietuvoje, kai sausis ir vasaris yra šalti ir tamsūs mėnesiai – labai prasti visai Lietuvos turizmo rinkai, kuri stengiasi iš paskutiniųjų pritraukti daugiau klientų. Dėl to kambariai ir romantiškas poilsis toks populiarus prieš Valentino dieną.
- Grožio procedūros ir SPA. Meilė, romantika asocijuojama su kūno grožiu, tad natūralu, kad įvairių grožio paslaugų teikėjai labai aktyviai siūlo savo paslaugos pradedant SPA ir baigiant kirpyklomis ar nagų priauginimu.
- Pramogos. Žiemą pramogų nedaug, tad kinai ir teatrai, bei kiti uždarų pramogų organizatoriai sukrunta. Jiems reikalingi klientai, o žmonės džiaugiasi praleidę laisvalaikį su daugiau nei 50% nuolaida.
- Maitinimas. Restoranams grupinės akcijos yra labai priimtinos. Net jei ir darant vieną patiekalą su nuolaida, kiti išeina už pilną kainą. Be to žmonėms labai smalsu paragauti sušio ar kokybiško patiekalo restorane, į kurį paprastai nenueitų. Be to juk tai gali būti romantiška vakarienė…
- Papuošalai ir aksesuarai. Šv. Valentino dieną yra dovanojami dažnai ir be grupinių nuolaidų portalų pagalbos. Aišku, sutaupyti ir įsigyti originalią dovaną pigiau visada yra malonu.
- Interjero prekės. Įvairūs smulkūs baldai, lempos, įrankiai, kurie gal ir nėra tokie reikalingi, tačiau su nuolaida būna pakankamai nebrangūs, kad taptų puikia šv. Valentino dienos dovana mylimam žmogui.
- Šv. Valentino dovanos. Tai atskira kategorija dovanų, skirtų būtent meilės šventei. Aišku, didžioji dalis jų – rožinės ar raudonos spalvos ir su širdelėmis.
- Sveikatos prekės. Tai ne kosmetika, o su sveikata susijusios prekės pradedant nuo anticeliulitinių aptemptų rūbų ir baigiant kraujospūdžio matuokliais ar nosies kištukais nuo knarkimo.
- Žaislai ir žaidimai. Įvairūs žaislai ir žaidimai, kurie yra skirti dažniausiai suaugusiems. Vaikams juk dovanų nedovanosi šv. Valentino dienos proga…
- Spaudiniai. Ši prekė būna paklausi prieš Kalėdas daug labiau, tačiau ir prieš šv. Valentiną žmonės rūpinasi įvairių fotoplakatų, fotodrobių, kalendorių spauda, įvairiomis nuolaidomis nuotraukoms, fotoknygoms ir kitiems spaudiniams, kuriuos per šv. Valentino vakarą galima įteikti savo mylimam žmogui. Kalendoriaus populiarumas sumenksta, nes metai jau prasidėję.
Dar yra ir automobilio priežiūros sritis, tačiau ji išskirtinai vyriška, todėl sulaukia mažiau dėmesio. Juokaudami galime paspėlioti, kad moterys neperka dovanos antrosios vyro meilės valymui ir plovimui dėl netiesioginės konkurencijos…
Lietuvoje dienos akcijos yra labai populiarios ir tokios išliks dar kurį laiką. Vidutiniškai lietuviai perka prekes, kurių vertė yra 50 litų. Per mėnesį grupinių nuolaidų pardavimai sudaro apie 10 milijonų litų, tad ši rinka Lietuvoje klesti. Su tuo sutinkame ir mes, DienosAkcijos.lt komanda, nuolatos stebinti grupinių nuolaidų tendencijas ir savotiškas madas.