Dauguma iš mūsų yra bent vieną kartą pasinaudoję nemokamų skelbimų teikiama paslauga. Prireikus naujo daikto ar tam tikros paslaugos į pagalbą pasitelkiamas internetas, kurio dėka paieška mums pateikia daugiau nei keletą dešimčių variantų, todėl ieškovai turi galimybę priimti jiems tinkamiausią sprendimą pagal tam tikrus prioritetus. Tačiau, kad tai padarytų, jie turi akivaizdžiai matyti siūlomos prekės privalumus, pagrindinę informaciją ir kitus rūpimus klausimus. Kaip skelbimai turi būti pateikiami, kad vartotojas pasirinktų vieno iš jų teikiamą paslaugą / siūlomą produktą?
Tikslus pavadinimas
Pirmiausia skelbimai patraukia vartotojų dėmesį savo pavadinimu, kuris turėtų tiksliai nusakyti savo turinio pagrindinę mintį. „Per aplinkui“ rašomas pavadinimas vartotojui ne tik nesuteiks jokios naudingos informacijos, tačiau ir nesulauks didelio susidomėjimo pačiu skelbimu. Nemokami skelbimai pasižymi ypatingai dideliu srautų skelbimų, įkeliamų kiekvieną dieną, todėl jų „filtravimas“ pirmiausiai vyksta peržvelgiant pavadinimus, kurie turėtų būti trumpi ir aiškūs.
Išsamus prekės aprašymas
Norintiems gauti rezultatų vertėtų tiksliai ir aiškiai pateikti skelbimo turinį, kadangi informatyvūs skelbimai sulaukia didesnio susidomėjimo. Neparašytos kainos ar neaiškiai nusakytos sąlygos vartotoją priverčia suabejoti ar net toliau nesidomėti tuo skelbimu. Tačiau jeigu jūsų skelbime yra įvardintos pačios pagrindinės sąlygos, į kurias atsižvelgia beveik visi vartotojai ieškodami tam tikro pirkinio, galite tikėtis daugybės galimų pirkėjų skambučių.
Reali kaina
Tiems, kurie nori parduoti tam tikrą daiktą, reikėtų pasidomėti rinkos kainomis dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – neapsigauti ir neatiduoti gero daikto pusvelčiui, o antroji – „neužsiplėšti“ per didelės sumos, nes nesulauksite skelbimu susidomėjusių klientų skambučių. Tačiau atkreipkite dėmesį ir į tai, kad ypatingai žemomis kainomis pasižymintys skelbimai taip pat „atbaido“ vartotojus, kadangi pradeda kirbėti klausimai: „Kodėl kaina yra tokia žema?“, „Galbūt kokybė prasta“ ir t .t . Todėl pardavėjui svarbiausia atrasti aukso viduriuką tinkantį ir sau, ir vartotojams.
Paslaugų suteikimo ypatumai
Nemokami skelbimai, kuriuose yra siūlomos įvairiausios paslaugos, turi pasižymėti itin išsamiu jos aprašu. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad vartotojai nori tiksliai žinoti apie paslaugos suteikimo galimybes, jų trukmę, užimtumą, specialius reikalavimus, būtiną pasiruošimą ir kt. Tokios smulkmenos gali būti aptariamos ir užsakovui susisiekus su jumis, tačiau jeigu jūsų paslaugos specializacija reikalauja tokios informacijos, pagal kurią vartotojas renkasi iš kelių variantų, pateikite ją. Taip pat galite pateikti detalų paslaugos turinį su savo įkainiais, tuomet vartotojui bus suteikta galimybė sužinoti, už ką bus sumokami pinigėliai.
Kontaktinė informacija
Tokie skelbimai turėtų būti pateikę net keletą susisiekimo alternatyvų, pvz.: mob. nr., elektroninis paštas ar „skype“ vardas. Suteikdami vartotojams visą sąrašą kontaktų jūs užsitikrinate, kad bent vienas iš jų atitiks užsakovo galimybes ir jūs sulauksite norimo rezultato.
Skelbimai – tik tai, kas informatyvu
Internetinių svetainių puslapiuose patalpinti nemokami skelbimai susilaukia ypatingai didelio pasisekimo vien dėl to, kad jų pateikta informacija patenkina vartotojų poreikius. Pasistenkite visą turinį pateikti paprastais žodžiais, nurodykite teikiamų paslaugų kainas, pabrėžkite ypatingus pasiūlymus, nes tokie skelbimai vartotojams – gardus kąsnelis.