Visureigių ir plentiniais vadinamų SUV pasaulyje išdidžiai skamba vardas Suzuki Vitara. Apie šį modelį galima rasti įvairios informacijos ir išgirsti įdomių teiginių, pavyzdžiui, kad tai yra vienas pirmųjų parketinių visureigių.
Suzuki Vitara pradėtas gaminti dar 1986 metais (pabaigoje). Gamintas jis visame pasaulyje, o paskui šį modelį velkasi pagarbą reiškiantys žodžiai. Savo konstrukcija Suzuki Vitara panašus į Isuzu Trooper. Akcentuojamas „japono“ „elgesys“ (reikėtų suprasti, kad kalbama apie valdomumą) ant asfalto, tačiau primenama, jog mašina išlieka paklusni ir nelygiose vietovėse. Dar viena viliojanti Suzuki Vitara ypatybė – kompaktiškumas. Jei dar negana įrodymų, kodėl tai puiki mašina, pasakysime, kad Vokietijoje 1995 metais Suzuki Vitara pripažinta pigiausiai aptarnaujamu automobiliu. Sutikite, jog tai tikrai šį tą sako. Na, ir dar pridursime, kad visureigis paplitęs įvairiuose pasaulio kampeliuose, tik pavadinimai skirtingi. Kaip pasibaigė modelio istorija? 1998 metai – naujo modelio įsiveržimas į rinką. Tiesa, pavadinimas nebe Vitara, o Grand Vitara.
Kiekvienam, kurio planuose Suzuki Vitara, bent kažkiek aktualūs yra techniniai duomenys. Į juos įeina ir matmenys bei svoris. Pastarasis kriterijus kinta – tai priklauso nuo motoro kubatūros. Žinoma, nevienodas ir kabrioleto bei įprasto modelio svoris. Nei 4 metrų nesiekiantis dvidurės versijos ilgis byloja apie manevringumą, o truputį 4 metrus viršijantis modelis baimės taip pat nekelia. Suzuki Vitara pasižymi ir nemenku variklių asortimentu. Galima rinktis modelį su benzininiu arba dyzeliniu motoru. Benzininių gamą sudaro agregatai nuo 1.6 iki 2.0 litrų, o dyzelinių – 1.9-2.0 litro.
Suzuki Vitara gali būti vadinamas kultiniu automobiliu, demonstruojančiu geriausias savybes. Tai smagus ir įdomus bei nestandartiškas „džipukas“.